lördag 7 juni 2008

En liten uppdatering från Göteborg

2008 06 07

Vi har det bra här i Göteborg med strålande sol.
På förmiddagen var vi och badade. Både jag och Jacob dopade oss i Delsjön, men det var lite kallt tyckte vi båda.

Sen åkte jag och Jacob in med spårvagnen till stan och gick en runda där. Kul att strosa runt och få och uppleva lite minnen.

På kvällen åkte jag, Jacob, Ulla, Hedvig och Magnus in till stan och gick en kvällspromenad och tog även en lite fika.

Nu är det läggdags.

Hörs imorgon!

3 kommentarer:

Magnus sa...

Ja, det var en trevlig promenad. Vill du få statistik på din blog som vi pratade om kan du använda följande länk.

Anonym sa...

Det var länge sedan jag tittade in här. Kul att se att det går bra för er, vad stor han är nu Jacob. Grattis i efterskott också! Har hört att du snart börjar jobba?! Vart blir det? Kramar Sandra. E

Anonym sa...

Hej jag är hos Hanna efter en trevlig bloggträff kram Tingeling