fredag 4 december 2009

Äntligen fredag.....

2009 12 04

Både mamma och jag har längtat efter att det ska fredag.

Imorgon säger mamma att vi ska sova läääääännnnnnnggggggggggggeeeeeeeeeee........



Idag har jag öppnat ännu ett paket.
Det var ett paket som Ninnie hade skickat.
Ett paket med jättegoda kex.


Trots att mamma försökte med allt så fick hon inte smaka av mig, jag ville ha alla själv.
Sen hade mamma köpt hem mat. Jag fick annat men jag ville iallafall smaka.


Mamma tyckte jag var jätteduktig åt mycket mer än både Åsa och Hanna första gången de smakade på suchi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så mycket fina bilder på dig Jacob du är ju så söt Behöver mamma fler paket till din adventskalender eller kram Tingeling

Anonym sa...

Mums. Visste att du tyckte om kexen. Blev väl mamma ledsen när hon inte fick ett av dig. Vad fin du är pa alla bilder.

Kram Ninnie