måndag 19 november 2007

Helgen som varit......

I lördags hade vi sällskap av Simson när vi gick ner till Trosa. Det var jättehärligt väder och vi var ute och gick i nästan 3 timmar.



När vi skulle fotografera Nicole och Simson nere vid hamnen fick visst Simson syn på något så Nicole flög iväg som en vante efter Simson precis när mamma skulle ta kort.



På kvällen var mamma och hämtade mormor och morfar som har varit i Schweiz en vecka och jag var hos familjen Lönnqvist under tiden. Men det gick inte så bra för jag skrek i nästan 45 minuter. Hoppas de vill passa mig igen, jag lovar att jag inte ska skrika då.


När mormor kom hem fick jag mig en lite pratstund med henne innna vi gick hem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig lille Jacob!
Det bästa när vi pratar med varandra är ju att ingen vet vad vi egentligen säer, men du och jag förstår så bra vad vi menar. Den där Simson han är väl lite busig ibland, men vilken tur att han inte drog omkull Nicolea, och så tycker han ju så mycket om dig!

Anonym sa...

Ja det ser fint ut med snö. Hamnade Nicole i snön? Här ska bli varmare. Var ocksa ute pa promenad i söndags. Vi far ga lite när du kommer.

Kram Ninnie