torsdag 8 november 2007

Påväg hem...


2007-11-06

Då har vi haft några dagar i Ljunghusen. Det har varit jättemysigt och trevligt. Vi kommer snart igen om vi får. Jacob skötte sig fint under besöket men nästa gång kanske han kryper :-).'

ETT STORT TACK TILL HELA FAMILJEN SOM TOG HAND OM OSS!

På tåget hade jag egen sittplats som jag naturligtvis måste prova annars satt jag mest i mammas knä. Sov inte så jättemycket men det gick bra ändå.






När vi kom till Södertälje mötte mormor oss så vi fick lite hjälp.
TACK FÖR HJÄLPEN MORMOR!

På kvällen var vi på kalas hos Maria som fyllde år. Fick en hel del pussar och det var mest från Simson. Han måste ha saknat mig massor.
Var ganska poppis för många ville ta kort på mig det blixtrade från alla håll och kanter.




ETT STORT GRATTIS TILL MARIA!






3 kommentarer:

Anonym sa...

Oki bra att resan gick bra.
Lite mera bilder det verkar bara vara hos favvo mostern det finns bilder kram Ting...

Anonym sa...

Det gäller att vara poppis!!
/ favvo favvo mostern:)

Anonym sa...

hej vad bra att resan gick bra.
vi längtar tills ni kommer i vår igen. Kramar maria och tove