måndag 19 november 2007

Idag var det storhandling

Idag har vi varit iväg och storhandlat vi fick låna bil av morbror Janne med familj.



Mamma, Mormor, Nicole och jag åkte till Södertälje och ICA Maxi och handlade.



Vi handlade inte bara mat utan jag hade turen att få en grej oxå men jag tror mamma hade en baktanke med den.



Hon tycker nämligen att jag ska sova mer i min säng och inte i soffan eller i hennes knä.

Och med min nya mobil som man hänger på sängen ska jag tycka det är roligare att ligga där. Den både snurrar och spelar en melodi.

Jag måste erkänna att lite rolig var den och jag kan nog tänka mig att ligga och titta på den ibland.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du Jacob visst var det bra att få en leksak så att det blir extra roligt att ligga i sin egen säng.
Du ska se att du sover mycket bättre nu.Tänk att få somna med musik och något som snurrar och kunna se så roliga och färgglada saker.KRAM PÅ DIG GULLUNGE.Mormor

Anonym sa...

Så mycket du bloggat idag det är kul att få se lite bilder och vad ni gör.
Nicci ser ut att ha lite problem med balansen, hihihi!
kram ting....

Anonym sa...

Vilken tur du hade Jacob. Kul när man far en present bara sa där. Ska se att det blir roligt att ligga i sängen o lssna pa musik o sedan somna in.

Moster Ninnie

Anonym sa...

hej vilka fina bilder. Jacob är så söt. Vi har köpt julklapp till Jacob, den kommer med Göran till Stockholm nästa vecka.
Kram maria