torsdag 1 november 2007

Påväg till Malmö för några dagar.

2007-10-31

Då var vi ute på vår första resa jag och Jacob. Vi fick gå upp redan halv fem eftersom vi skulle med morgontåget. Kusin Nicole körde oss till stationen och hjälpte oss upp på tåget.
TACK NICOLE!

Sen bar det iväg med tåget ner till Malmö för att hälsa på min bror med familj.

Tågresan gick jättebra och både jag och Jacob sov nästan hela resan. Han nästan inte äta min matsäck så fort gick det, slängde mig i smörgåsarna jag hade med mig i Lund.

På eftermiddagen var jag och Jacob ute och gick ner till vattnet tillsammans med Jacobs kusiner Maria och Tove.

Han tycker det är så roligt när de pratar med honom och han "pratar" nöjt tillbaka till dem.

Eftersom det blev en väldigt tidig morgon var vi trötta på kvällen och somnade nästan omedelbart när vi lagt oss i sängen.

2 kommentarer:

Tingeling sa...

Skönt att resan gick bra Lita mera bilder tack från utflykterna
/favoritmoster Tingeling

Anonym sa...

skönt att resan gick bra. njut nu. lite mer bilder vore kul.
Favoritmoster 2